Optymalne rozwiązania do Twojego biura

COPIX Sp. z o.o. 
ul. Laurowa 6
03-197 Warszawa

Napisz do nas:
biuro@copix.pl

Jaką kserokopiarkę wybrać do biura?

  • Home
  • Wpisy
  • Jaką kserokopiarkę wybrać do biura?

Każde biuro powinno być wyposażone w urządzenie do przetwarzania obrazu, często funkcja samego druku nie wystarczy. Aby nasze biuro funkcjonowało efektywnie, najpierw należy się zastanowić jakie urządzenie kupić lub wynająć.

Aby przejść do wyboru odpowiedniego urządzenia, najpierw musimy odpowiedzieć sobie na kilka pytań:

  • jaki format papieru będzie przez nas używany? A4 czy A3 a może potrzebujemy większego formatu?
  • wydruki kolorowe czy mono?
  • ile wydruków miesięcznie wykonujemy a ile będziemy wykonywali (analiza miesięcznego obciążenia: kopie, wydruki, skany)
  • jakie dodatkowe opcje usprawnią naszą pracę? – druk dwustronny, praca w sieci, skanowanie, zszywanie dokumentów, automatyczny podajnik, dodatkowe kasety na papier, itp

Co powinniśmy wiedzieć przed podjęciem decyzji:

  1. Kserokopiarka wymaga przeprowadzania okresowych konserwacji; sam zakup to dopiero pierwszy krok; następny to przęglądy i materiały eksploatacyjne, podobnie jak w samochodzie potrzebuje ona paliwa aby móc funkcjonować.
  2. Jeśli wybierzemy szybszą i droższą kserokopiarkę to koszty jej eksploatacji będą niższe niż mniejszej i tańszej.
  3. Koszt utrzymania urządzenia w dzisiejszych czasach jest dużo niższy ponieważ urządzenia te obecnie są dużo bardziej wydajne i mniej awaryjne.
  4. Najważniejszy jest doświadczony serwis i to o niego należy pytać – my ze swojej strony zachęcamy do zapoznania się z ofertą naszego serwisu konica minolta.
  5. Jeśli kupujemy maszynę, zawsze myślmy przyszłościowo o jej użytkowaniu, ponieważ obecnie wystaczy nam jej standardowa konfiguracja ale być może w przyszłości będziemy chcieli rozbudować ja o dodatkowe opcje wykańczania; jak zszywanie dziurkowanie sortowanie. Pamiętajmy, że w miarę rozwoju firmy nasze wymogi też stają się wyższe.
  6. Zawsze sprawdzajmy wydajność materiałów eksploatacyjnych i ich cenę aby nie była ona droższa w eksploatacji niż zakup samej maszyny. Przecież nie chcemy wydać ośmiu tysięcy za urządzenie a za jego eksploatacje płacić ponad sześć tysiecy.
  7. Kupujmy urządzenia adekwatne do naszych obecnych potrzeb biorąc pod uwagę nasze przyszłe potrzeby – jeżeli masz problem z podjęciem decyzji skorzystaj z porad naszych konsultantów specjalizujących się w kserokopiarkach konica minolta bizhub.
  8. Korzystajmy z rad firm o dłuższym stażu i doświadczeniu; ich pozycja na rynku to dowód na poprawne realizacje podpisanych z nimi umów.

Kiedy już odpowiemy sobie na wszystkie te pytania, wówczas będziemy mogli przejść do wyboru odpowiedniego dla naszego biura urządzenia.

Na koniec zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą urządzeń biurowych firmy konica minolta, które zapewniają wysoką wydajność przy niskich kosztach. Dla każdego potencjalngo klienta przygotujemy indywidualną ofertę dzierżawy lub wynajmu kserokopiarek wraz z serwisem.